Heb je een vraag over je bestelling, wil je meer weten over een product of heb je advies nodig? Kijk eerst of je vraag wellicht al beantwoord kan worden bij de veelgestelde vragen, onderaan deze pagina. Staat je vraag daar niet tussen? Dan kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice, onze medewerkers staan voor je klaar om al je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden!
Via [email protected] kun je 7 dagen per week al je vragen stellen. We zullen ons best doen om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Ook kan je het contactformulier hiernaast gebruiken.
Heb je liever telefonisch contact met ons? Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur via 085 3030013.
Klantenservice
Indien je bestelling na 3 werkdagen nog niet is geleverd, en de track & trace gegevens geven geen informatie, neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien de ontvangen Track & Trace link niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice. Let wel op dat de Track & Trace link pas de volgende ochtend nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen, actief is.
Indien je op maandag t/m vrijdag voor 23:00 uur een bestelling plaatst, zal je bestelling dezelfde dag nog worden verzonden en meegegeven aan DHL. Je kan je bestelling dan de volgende dag verwachten. Indien je in het weekend voor zondag 23:00 uur besteld ontvang je de bestelling op maandag.
De verzendkosten zijn €4,95 en vanaf €40,- is de levering gratis.
In de meeste gevallen kun je de levering al de volgende dag verwachten.
Als je je bestelling beschadigd hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected] of via het contactformulier hiernaast. Vermeld duidelijk je ordernummer en stuur foto's mee van je de beschadigingen. Wij lossen het dan spoedig voor u op!
Helaas kunnen wij producten niet als cadeau verpakken.
Indien de kortingscode die je wilt gebruiken niet meer werkt kan het zijn dat deze verlopen is of niet voldoet aan de voorwaarden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice, we proberen het adres dan nog te wijzigen voordat het is verzonden.
Helaas is dit niet mogelijk. Je bestelling kan alleen op een huis- of zakelijk adres worden afgeleverd.
Indien je een lege enveloppe of doos ontvangt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wij werken in Nederland met DHL.
Indien je graag wilt weten hoe een product gebruikt dient te worden kun je dit terugvinden bij het product. Indien deze informatie niet beschikbaar is kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Indien een product dat je graag wilt hebben niet meer in voorraad is, kun je je inschrijven voor een wachtlijst. Zodra het product weer op voorraad is ontvang je dan automatisch een e-mail. Wij kunnen niet garanderen dat producten weer op voorraad komen.
Neem contact op met onze klantenservice als je een product mist op onze website, wij gaan dan ons best doen om deze voor je te bestellen!
Indien de ingrediënten bij ons bekend zijn, staan deze vermeld bij het product. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Dat kan! Wij werken samen met Klarna. Voor Klarna is er geen minimum bestelbedrag.
Het kan soms wat langer duren voordat je de factuur ontvangt van Klarna. Heb je na 1 week nog geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Indien je een product wilt retourneren kan je dat het beste doen via mijn account. Klik op je bestelling en kies voor "Artikelen retourneren". Vul de benodigde gegevens in en je ontvangt van ons verdere instructies per e-mail.
Ja! Het retour sturen van een bestelling is voor onze rekening, je kunt je retour aanmelden via Mijn account waarna wij je een gratis retourlabel toesturen. Uiteraard kunt je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor eigen rekening.
Dat is helaas niet mogelijk. Je kan een product uiteraard wel retour sturen en een nieuw product bestellen.