Neutrogena is een Amerikaans merk voor huidverzorging, haarverzorging en cosmetica, met een hoofdkantoor in Los Angeles, Californië. De producten van Neutrogena worden in meer dan 70 landen verkocht.
Neutrogena
€10,95
niet op voorraad
€16,95
niet op voorraad
€14,95
niet op voorraad
€23,95
niet op voorraad
€13,95
niet op voorraad
€14,95
op voorraad
Neutrogena
€13,95
niet op voorraad
Neutrogena
€34,95
op voorraad
€29,95
niet op voorraad
€14,95
niet op voorraad
Neutrogena
€12,95
niet op voorraad
€16,95
niet op voorraad
€10,95
niet op voorraad
Neutrogena
€14,95
niet op voorraad
Neutrogena
€14,95
niet op voorraad
€14,95
niet op voorraad
€14,95
niet op voorraad
Neutrogena
€11,95
niet op voorraad
Neutrogena
€11,95
niet op voorraad
€7,95
niet op voorraad
Neutrogena
€12,95
niet op voorraad
€19,95
niet op voorraad
€13,95
niet op voorraad
€14,95
niet op voorraad
Neutrogena
Het merk verkoopt vele huidverzorgingsproducten die bijdragen aan verbetering van de huid. Zo heeft het merk producten tegen acne en biedt Neutrogena producten die de huid beschermen tegen zon. Deze producten bevatten ingrediënten die de huid verbeteren en versterken en de juiste hydratatie bieden. Neutrogena voert nergens ter wereld dierproeven uit voor de cosmetische producten, behalve in de zeldzame situaties waarin overheden of wetten dit vereisen. Een populaire collectie van het merk is de Hydro Boost lijn. Deze Neutrogena gezichtsverzorging collectie bestaat uit producten die de huid diep hydrateren.
Neutrogena werd in 1930 opgericht door Emanuel Stolaroff en was oorspronkelijk een cosmeticabedrijf onder de naam Natone. In de beginjaren was Natone leverancier van schoonheidssalons, meestal geassocieerd met de glamour van de filmindustrie. In de jaren 1940 begon Natone met de productie en distributie van cosmetica voor de retailmarkt.
In 1954 ging meneer Stolaroff op zakenreis naar Europa, hij hoorde van een ongewone zeep ontwikkeld door Dr. Edmond Fromont, een Belgische cosmetisch chemicus. De gepatenteerde formule van de zeep spoelde gemakkelijk van de huid en liet vrijwel geen zeepresten achter. Elf minuten na het wassen met deze unieke zeep, keerde de huid terug naar zijn normale pH-waarde. Stolaroff geloofde dat er een markt was voor zo’n hoogwaardige zeep en regelde de import en distributie van het product in de Verenigde Staten. Tegen 1962 was de Neutrogena zeep zo synoniem met het bedrijfsimago dat het bedrijf officieel werd veranderd in Neutrogena. Door de acceptatie van de medische wereld op Neutrogena begon het merk met het creëren van haarverzorgingsproducten, deze kwamen in 1980 op de markt.